viernes, 4 de abril de 2014

NACHO CHAPARRO



Em dic Nacho Chaparro. En un momento determinat de la meva vida i després de certes experiències personals, vaig percebre que havia arribat el moment de compartir aquelles eines que m'havien portat a despertar. A veure la vida des d'un estat de presència.

Es per això que proposo aquest treball, basat principalment en els pensaments d'Antonio Blay, Eckhart Tolle, Osho, i tot un seguit de filosofies personals que he comprobat en primera persona que funcionen si son aplicades.

No tinc més experiència que la viscuda, no sóc psicòleg ni estic llicenciat en res. A part de certs diplomes acadèmics, el major títol que obstento és el de gaudir de mi mateix en plenitut.

Solament sóc un viatger de la vida que ha trobat certes muntanyes en el seu camí que han costat de pujar, però al final he après que contra més amunt puges, més boniques són les vistes.

Si et ve de gust comprovar-ho, aquí tens la meva mà per acompanyar-te. T'animes ??

No hay comentarios:

Publicar un comentario