jueves, 3 de abril de 2014

OPINIONS

"Fa 4 mesos que et conec Nacho. Al llarg d'aquest temps al teu costat, he pogut aprendre moltissimes coses de mi mateixa que jo no coneixia, ja que estaven dormides. He aprés a ser capaç d'altres coses que ni jo mateixa sabia que podria fer. He aprés a valorar-me i a veure que em queden moltes coses a fer i moltissimes per aprendre. I tot aixó ho he aprés al teu costat, perquè tu sempre has estat aquí per donar-me la ma quan ho he necesitat. Que millor que seguir estan al teu costat i no deixar el mestre amb el que he començat ?"  
Maria, alumna de Sawabona primera edició

"Gràcies Nacho. El curs que vaig fer amb tu em va despertar. Ara camino i disfruto del camí. Amb tu he vist que la felicitat està en nosaltres mateixos"
Anna, alumna de Sawabona primera edició

"Algú o alguna cosa va fer que et coneixès el febrer del 2015. Pràcticament no teniem relació però 5 mesos desprès ja m'estaves enviant missatges per ajudar-me a sortir del túnel. En aquell moment podría haver pensat : qui és ell per donar-me consells si no el conec de res, però vaig decidir escoltar-te i deixar-me guiar i aquesta decissió és la decissió clau i més encertada que he pres en la meva vida. M'has obert un nou mon, una nova manera de veure i de gaudir tot el que em dona la vida"
Marta, alumna de Sawabona segona edició


"Em van parlar d'en Nacho. En aquell moment estava mol perduda. 
Va funcionar. És una persona que ajuda amb les seves experiències viscudes a trobar el significat de la nostra vida, a saber valdre’t per tu mateixa amb les eines que ell et dona.
És un curs meravellós que tothom pot gaudir, i us asseguro que si t'impliques se li treu molt profit.
En Nacho és per a mi un ésser que ensenyant als demes el que sap, omple la seva anima i et contagia"
Yolanda, alumna de Sawabona tercera edició

"És diumenge, passejo prop del mar i no tinc curs...és estrany. Miro al meu voltant, l'aigua és neta, els nens juguen amb l'aigua, un noi corre amb el seu gos... Veig uns adolescents sobre una roca fent-se un llarg i dolç petó. Olor a vida, olor a despertar. Que bonica és la paraula despertar i encara més el seu sentit.Gràcies Nacho per la teva empenta, per veure que dins 24 hores hi ha moltes coses que no percebem, per fer-nos veure que vivim al passat i al futur mentrés el nostre present s'esmuny com sorra del desert entre les nostres mans. Com tu dius, la vida és alucinant !! Se que aquest curs ha estat com una primera pedra, però al menys ara ja se que es pot estar desperta i que val molt la pena. Se que és una tasca diaria, que és posar peces a un puzzle sense cantonades, però tambñe ser que el meu neguit desapareixerà si creixo al costat de gent com tu. Gràcies per acompanyar-me, per donar-me eines, per retornar-me al meu JO essència, i com no per descobrir al meu personatge !! Gaudiré de cada segón que em queda sabent que tots som únics i màgics. Estic preparada per mantenir-me desperta !!
Laia, alumna de Sawabona quarta edició


No hay comentarios:

Publicar un comentario